اصلاحات ورژن 7.1.1

2015-05-26

یادداشت هایی از اصلاحات 7.1.1

بهبود ها

بروز رسانی نقشه

  • نقشه جدید برای بارگذاری سریع تر از طریق کاهش مقدار و اندازه تصاویر بهینه شده است. که این کار به حذف ویژگی پوسته قلعه برندگان دوره منجر شد.  این بهینه سازی سرعت بارگذاری نقشه را به حدود 40% افزایش داده است.

 

  • دسترسی کلی پاکسازی بر روی نقشه ی جدید در دنیاهای با تنظیمات "ورژن رترو" و "ورژن کلاسیک" اضافه شده است که آن در یک پنجره باز می شود (بدون تغییر در مسیر صفحه). قابلیت ها همان موارد قبلی است، به جز اینکه با کلیک بر روی مختصات های کنونی نقشه به سوی موقعیتی با زمینه پاکسازی پیمایش میکند بجای باز کردن نقشه در یک پنجره جدید (نقشه قدیمی).

 

  • گزینه های بازی در حال حاضر به طور مستقیم از نقشه جدید در دسترس هستند. همه گزینه هایی مانند شاخص شبکه بندی، فرمانروا و لشگرکشی ها در قسمت گزینه ها منتقل شده      بازی->  گزینه های نقشه

 

  • جابه جایی بین نقشه قدیم/جدید به قسمت گزینه ها اضافه شده است و از قسمت   گزینه ها-> بازی -> گزینه های نقشه  در دسترس است.

 

  • اطلاعات نوع قوم در کادر انتخاب اطلاعات هنگامی که یک قلعه انتخاب می شود اضافه شده است.

 

  • نکات راهنمای ابزار بر روی رابط کاربری و اشیاء مروبط به آن در نقشه برای نسخه کامپیوتر از بازی اضافه شده است. به طور پیش فرض آن خاموش است، اما می توانید از قسمت گزینه ها ->  بازی ->  تنظیمات نقشه   آن را روشن کنید.

 

 

 

به روز رسانی کمپ های مزدور شهر

  • مکانیسم پاداش آموزش کمپ های مزدور شهر طوری بروز رسانی شده که بجای ارزش های قبلی خود، به هر ساختمان آموزشی یگان ها پاداش می دهد. این به این معنی است زمانی که یک ساختمان سربازخانه، به عنوان مثال، سطح 10 و کمپ سطح 1 است، کمپ یگانها را سریع تر از سربازخانه ،  آموزش میدهد و این افزایش سرعت آموزش حتی با بیشتر شدن سطوح افزایش می یابد.

 

 

به روز رسانی های دیگر

  • پیام های شوالیه ، دوباره به صفحه پیام ها، خارج از گزارش رخدادها نقل مکان کرد.

 

  • لینک گزارش رخدادها نیز در صفحه پیام ها اضافه شده است. در منوی کشویی بالا سمت راست اعداد نشانه برای گزارش رخداد های خوانده نشده اضافه شده است.

 

  • تنظیمات مشاهده برای هر دستاورد در مشخصات بازیکن اضافه شده است، در نتیجه بازیکن اکنون می تواند تصمیم بگیرید برخی از دستاوردهای خود از انظار عمومی پنهان کند.

 

 

  • وقفه ساعات اولیه گاه به گاه بازی (حدود ساعت 3 به وقت اروپای مرکزی) در حال حاضر ثابت شده است.

 

تمام اخبار

2016-12-13

تغییرات جدید در خان وارز!!!!

آپدیتها
2016-12-13

دنیای جدید در راه است!!!

دنیای 38 در راه است
2016-11-22

سیستم جدید پیام رسانی در جنگ خانها

ما سیستم جدید پیام رسانی در جنگ خانها راه اندازی می کنیم!
2015-11-03

جنگ خان های X ورژن بتا

رابط کاربری جدید و مشخصه های نبرد در نسخه ی جدید
2015-05-28

تغییر قوم عرب به قوم شرقی

قوم عرب در تمامی دنیا های ایران حذف و به قوم شرقی(ژاپن سابق) تغییر یافته است
2015-05-26

اصلاحات ورژن 7.1.1

بهبود و اصلاحات ورژن 7.1.1
2015-05-12

کسب سکه از طریق تلفن !

کسب سکه از طریق تلفن راه اندازی شد!
2015-04-23

جنگ خان های 7؛ نژاد و افتخار

ویژگیهای ورژن 7.1
2015-04-23

ویژگی های هیجان انگیز اکنون اجرا میشوند

بتا پایان یافته است و ویژگی های جدید اکنون اجرا میشوند ! در حال حاضر نقشه ی دنیا و کمپ مزدوران و معادن و کماندار خانه و دیگر چیز ها در دنیا ها با ورژن جدید در دسترس هستند
2015-04-06

شمشیر های برافراشته: مشخصات & بتا

ترکیب ورژن جدید خانوارز و نسخه ی بتا!

ضوابط استفاده سیاست حفظ حریم خصوصی تمامي خدمات اين سایت، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه ميباشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
دارای تاییده و مجوز از بنیاد ملی بازیهای رایانهای. دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایمیل پشتیبانی از بازی: support@khanwars.ir